Veelgestelde vragen

Wat is mijn maat?
Voor de maatlabeling van onze artikelen houden wij de labels van de merken zelf aan. Om verwarring te voorkomen is bij elk artikel in de shop een maattabel te raadplegen. Daarnaast laten wij met foto’s en een omschrijving zo nauwkeurig mogelijk zien hoe een artikel valt. Zie ook onze Maattabel voor omrekeningen. 

Ik heb een vraag over een artikel. Wat nu?
Neem gerust contact met ons op, we beantwoorden graag je vragen. Dit kan via e-mail: info@goodfibrations.nl of telefoon: 030-2936425.

Zijn de prijzen op de site inclusief BTW?
De prijzen van de artikelen op de website zijn inclusief 21% BTW. 

Wat gebeurt er met de gegevens die ik opgeef bij mijn bestelling?
Wij verstrekken nooit gegevens aan derden. 

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Wij streven ernaar om alle bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur bij ons binnen zijn, de volgende werkdag te laten bezorgen. Ook naar België worden pakketten dezelfde werkdag verzonden. Plaats je je bestelling in het weekend dan wordt de bestelling op maandag verwerkt.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten van je bestelling bedragen € 4,95 voor een pakketje en € 1,95 voor brievenbuspost. Bij verzending naar België bedragen de verzendkosten € 6,95. Voor bestellingen vanaf € 75,- worden geen verzendkosten gerekend. * Actie: Van 1 tot 11 december 2017 rekenen we geen verzendkosten! *

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. Pakketjes die klein genoeg zijn gaan via de brievenbus, grotere pakketten worden door de postbode aangeboden. Op zondag vindt geen bezorging plaats.
In de meeste gevallen verzendt PostNL een bericht van bestelling naar het e-mailadres dat je opgaf. De postbode doet twee pogingen om het pakket te leveren. Bij aflevering van het pakket zal de bezorger vragen om een handtekening. Als je beide keren niet thuis bent laat de postbode een bericht achter in de brievenbus, met daarop het verzoek het pakket op te halen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Je kunt ook bij afleveradres het dichtstbijzijnde PostNL punt opgeven.
Goodfibrations kent het barcodenummer van de verzending en met dat nummer kan de geplande bestelling achterhaald worden op http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace

Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Elk artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden. Het artikel moet in originele staat verkeren, met de labels nog bevestigd.
Je kunt ervoor kiezen om het aankoopbedrag terug te krijgen of om het artikel te ruilen. De verzendkosten voor retouren zijn voor eigen rekening (zo'n € 6,75 via PostNL). Je krijgt het aankoopbedrag en betaalde verzendkosten binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. Wil je een artikel ruilen voor hetzelfde artikel, in een andere maat of kleur? Dan hoef je voor de levering geen verzendkosten te betalen.
Als je een artikel terug wilt sturen, laat ons dat dan s.v.p. weten via:  info@goodfibrations.nl

Vervolgens kun je het artikel terugsturen naar:
Goodfibrations
Jacobijnenstraat 15A
3512 TH Utrecht 

Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik niet tevreden ben over een bestelling?
Jazeker. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen aan ons te retourneren, zonder opgaaf van redenen. Na ontvangst van je pakket storten wij het aankoopbedrag en betaalde verzndkosten binnen 5 werkdagen terug op je rekening. 

Mijn maat staat er niet bij. Kan ik een kledingstuk nabestellen?
In sommige gevallen is het mogelijk dat we een kledingstuk later weer op voorraad krijgen of het voor je kunnen nabestellen. Je kunt altijd een e-mail sturen naar info@goodfibrations.nl, dan kijken wij of we je verder kunnen helpen.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Nee, wij zijn uitsluitend een online winkel. Wel streven we ernaar regelmatig een pop-up store (tijdelijke winkel) te hebben, op verschillende plekken in het land. Zo hadden we in oktober 2013 een week lang een winkel in de Utrechtse Twijnstraat. Meestel doen we dat gedurende een weekend. Voor meer informatie kun je altijd een e-mail sturen naar info@goodfibrations.nl. Ook kun je op de hoogte blijven door middels onze Nieuwsbrief ons natuurlijk volgen via social media en zo op de hoogte blijven van alles wat we doen! 

Waar kan ik terecht met vragen en ideeën?
We stellen je betrokkenheid bij Goodfibrations op prijs! Mail je vraag of idee naar info@goodfibrations.nl en wij zorgen dat je binnen een paar werkdagen antwoord hebt.

Privacy statement
Wij gaan uiteraard zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. De informatie die je verstrekt gebruiken wij uitsluitend voor onze administratie en correspondentie met jou, en zal nooit zonder jouw toestemming aan derden worden verstrekt. We werken met versleuteling van persoonlijke gegevens via het Comodo SSL-certificaat (https). En onze betaalpartner Sisow verzorgt de online transacties met het hoogst mogelijke beveiligingsniveau.

Voor meer informatie raadpleeg de Algemene Voorwaarden.